2009. november 24., kedd

A világ legnagyobb lova

legnagyobb ló

27 megjegyzés:

  1. majd ha megtapos megtudod,h. mennyi....:D
    alapjáraton szép a ló!

    VálaszTörlés
  2. szeritem igaz hogy van ekkora ló.. hisz ha kutya van akkora min egy felnőtt ember!!!! :)))))

    VálaszTörlés
  3. olyan nagy legfeljeb egy létra kéne hogy felmászanak a tetejére☺☻♥♦♣♠•◘○◙♂♀♪♫☼►◄↕‼.

    VálaszTörlés
  4. pill mentem haza a kukába

    VálaszTörlés
  5. nem igazi mert a sörénye tul pici

    VálaszTörlés
  6. az a nö sokkal hátrébb áll mint a ló

    VálaszTörlés
  7. Simán van ekkora ló..a sörénye pedig meg van vágva gondolkozzatok már...350kg?egy ilyen akár 1200 kg-ot is nyom ha ilyen nagy..

    VálaszTörlés
  8. na végre valaki aki tud valamit a lovakról és nem ír hülyeséget...

    VálaszTörlés
  9. Milyen csodálatos ló! Ez biztosan egy shire. És 350 kiló egy póni is lehet... Ezek a lovak mindig egy tonnánál nehezebbek! Amúgy ezeken nem lovagolnak, inkább igáslónak használják.

    VálaszTörlés
  10. Magassága 219 cm, tömege 1524 kg. - Lincolnshire-i herélt igásló, Sampson, 1846-ban született.
    SZal nem habi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is azt a lovat olvastam a legmagasabbnak!Kíváncsi vagyok vajon ez a paci magasabb? :DD

      Törlés
  11. nagyon csüves nem ér kétszáz forintot nincs 130cm meg nem is igazi csak egy festmény tiszta csöves mint aza nö meg a lova

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hogy lehetne ez festmény te gyökér

      Törlés
  12. jaaaaaaaaaaaaaaaaj mert iszok mulatozok testvérekel jo be rugok meg az a ló anyit eszik mint egy nem tudom nem elég neki egy napra egy ház lucerna meg abrak vagy kukoroca vagy répa vagy akármi anyit eszik jaaaaaaaaaaaaaaaaj

    VálaszTörlés
  13. nem igaz ijen nagy ló nem létezik de amugy egy ijen ló egy házat el huz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A világ legnagyobb lova 219 cm, ez a marmagassága.. A fejmagassága 260 cm körül van :)

      Törlés
  14. Válaszok
    1. Szerintem is. :))

      Törlés
    2. szerintem én nem esnék le az ő hátáról de amugy meg elképesztő

      Törlés
  15. Ésha mondjuk nem le vágták a sörényét hanem a ló másik felöli nyakán van akkor mi van hm?!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon gyönyörű ez a ló.Sok lóre mondják hogy a világ legnagyobb lova...Én ami a legmagasabb volt amit valaha olvastam 219 cm,ez a ló vajon még ezt is felülmúlja?Nagyon nagyon szép ló,nekem tetszik. :)

    VálaszTörlés
  17. Ha jól látom ő Big Jake....

    " Újabb magassági világrekord született a lovaknál. Big Jake 7 centiméterrel előzte meg az előző rekordert, így hivatalosan is ő lett a világ legnagyobb lova. :)

    A Wisconsin állambeli Poynette-ben a kilencéves belga ló új világrekordot állított fel 211 cm-es magasságával.

    http://www.haziallat.hu/lovak-lovasok/lofajtak-lotenyesztes/a-vilag-legmagasabb-lova/3395/

    VálaszTörlés